Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 16.03.2021. 09:06
(HR) Nabavka energetske učinkovitosti javne rasvjete Grada Crikvenice
Hrvatska-Crikvenica: Cestovna rasvjeta
2021/S 052-130428
Obavijest o nadmetanju
Roba
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: Grad Crikvenica
Nacionalni registracijski broj: 81687755716
Poštanska adresa: Ulica kralja Tomislava 85
Mjesto: Crikvenica
NUTS kod: HR0 Hrvatska
Poštanski broj: 51260
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Martina Tomašić Smoljan
E-pošta: martina.tomasic.smoljan@crikvenica.hr
Telefon: +385 51455441/ +385 51455407
Telefaks: +385 51242009
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.crikvenica.hr
Adresa profila kupca: www.crikvenica.hr
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0010014
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Regionalno ili lokalno tijelo
I.5)Glavna djelatnost
Opće javne usluge
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Energetska učinkovitost javne rasvjete Grada Crikvenice
Referentni broj: 51-04-21-VV
II.1.2)Glavna CPV oznaka
34993000 Cestovna rasvjeta
II.1.3)Vrsta ugovora
Roba
II.1.4)Kratak opis:
Predmet javne nabave je modernizacija sustava javne rasvjete primjenom mjera energetske učinkovitosti i zaštite od svjetlosnog onečišćenja na području Grada Crikvenica. Predmet nabave obuhvaća dobavu i isporuku robe, montažu i izvođenje radova do pune funkcionalnosti.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 9 600 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
34993000 Cestovna rasvjeta
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR0 Hrvatska
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Grad Crikvenica, lokacije zadanog zahvata.
II.2.4)Opis nabave:
Predmet javne nabave je modernizacija sustava javne rasvjete primjenom mjera energetske učinkovitosti i zaštite od svjetlosnog onečišćenja na području Grada Crikvenica. Predmet nabave obuhvaća dobavu i isporuku robe, montažu i izvođenje radova do pune funkcionalnosti.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Zajamčena ušteda / Ponder: 20
Kriterij kvalitete - Naziv: Brzina isporuke što većeg broja svjetiljki u roku od 15 dana / Ponder: 40
Cijena - Ponder: 40
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 9 600 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u danima: 180
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
4.1.Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Naručitelj određuje uvjete za obavljanje profesionalne sposobnosti kojima se osigurava da gospodarski subjekti imaju sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti potrebne za izvršenje ugovora o javnoj nabavi. Svi uvjeti za obavljanje profesionalne djelatnosti vezani su uz predmet nabave i razmjerni su predmetu nabave.
U nastavku se navode uvjeti sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti:
4.1.1. Gospodarski subjekt mora u ponudi dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
U slučaju zajednice ponuditelja, navedene okolnosti utvrđuju se za sve članove zajednice pojedinačno, te svaki član zajednice u ponudi dostavlja ispunjeni e-ESPD obrazac.
Profesionalnu sposobnost gospodarski subjekt ne može dokazati oslanjajući se na sposobnost drugog subjekta pa niti na podugovaratelja.
Naručitelj je obvezan u bilo kojem trenutku tijekom postupka javne nabave, provjeriti informacije navedene u europskoj jedinstvenoj dokumentaciji o nabavi kod nadležnog tijela za vođenje službene evidencije o tim podacima sukladno posebnom propisu i zatražiti izdavanje potvrde o tome, uvidom u popratne dokumente ili dokaze koje već posjeduje, ili izravnim pristupom elektroničkim sredstvima komunikacije besplatnoj nacionalnoj bazi podataka na hrvatskom jeziku. Ako se ne može obaviti provjera ili ishoditi potvrda sukladno gore navedenom stavku, Naručitelj može zahtijevati od gospodarskog subjekta da u primjerenom roku, ne kraćem od 5 dana, dostavi sve ili dio popratnih dokumenta ili dokaza.
Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti gospodarskog subjekta dokazuje se:
— Izvatkom iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.
Ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čija je osoba državljanin ne izdaju takvi dokumenti ili ako ne obuhvaćaju sve okolnosti, oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili ako izjava pod prisegom prema pravu dotične države ne postoji, izjhavom davatelja s ovjerenim potpisom kod nadležne sudske ili upravne vlastim javnog bilježnika ili strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
Posebni uvjeti za izvršenje ugovora
Dobavljač opreme ili izvođač treba priložiti tehnički list proizvođača ili ovlaštenog mjernog laboratorija u vidu izvještaja o testiranju na kojemu su jasno označeni vidljivi podaci te Izjavu o sukladnosti u skladu sa Zakonom o tehničkim zahtjevima za proizvode i ocjenjivanje sukladnosti (NN 80/2013) kao i Zakonom o izmjeni Zakona o tehničkim zahtjevima za proizvode i ocjenjivanju sukladnosti (NN 14/2014), a obavezno certifikat sukladan Pravilniku o elektromagnetskoj kompatibilnosti (NN 28/2016) i certifikat sukladan Pravilniku o električnoj opremi namijenjenoj za uporabu unutar određenih naponskih granica (NN 43/2016).
Certifikati trebaju biti izdani od akreditiranih laboratorija u Europskoj uniji te moraju biti u izdanju na hrvatskom ili drugom jeziku prevedenom na hrvatski jezik po ovlaštenom sudskom tumaču.
6.14. Norme osiguranja kvalitete i norme upravljanja okolišem
Gospodarski subjekt mora dokazati da posjeduje važeći Certifikat o sukladnosti gospodarskog subjekta sa sustavom upravljanja kvalitetom prema HRN EN ISO 9001:2015 (ili jednakovrijedno) za proizvođača svjetiljki. Certifikat mora biti izdan od akreditirane neovisne kuće/tijela. Naručitelj će priznati jednakovrijedne certifikate o sukladnosti sustava osiguranja kvalitete (prema prije navedenoj normi ili jednakovrijednoj, a za gore navedenu djelatnost), izdanu od tijela za potvrđivanje osnovanih u drugim zemljama članicama.
Gospodarski subjekt mora dokazati da posjeduje Certifikat o sukladnosti gospodarskog subjekta sa sustavom upravljanja okolišem prema HRN EN ISO 14001:2009 (ili 2015). Certifikat mora biti izdan od akreditirane neovisne kuće/tijela. Naručitelj će priznati jednakovrijedne certifikate o sukladnosti sustava upravljanja okolišem (prema prije navedenoj normi ili jednakovrijednoj, a za gore navedenu djelatnost) izdanu od tijela za potvrđivanje osnovanih u drugim zemljama članicama. Naručitelj će od ponuditelja prihvatiti i druge dokaze o jednakovrijednim mjerama osiguranja sustava upravljanja okolišem za navedenu djelatnost.
Zahtjev za posjedovanjem certifikata o sukladnosti sustava upravljanja okolišem, a za predmet nabave, je važan iz razloga što nabava podrazumijeva radove koji mogu generirati onečišćenje okoliša, pa Naručitelj mora biti siguran da će se mjere sustava za očuvanje okoliša provoditi djelotvorno kroz taj period vremena. Stoga Naručitelj mora biti siguran da je Ponuditelj osigurao sustav upravljanja okolišem za pružanja usluge koja je predmet nabave, a kako bi tijekom čitavog perioda trajanja Ugovora isti bio ispunjavan na djelotvoran i definiran način.
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Obveza navođenja imena i stručnih kvalifikacija osoblja zaduženog za izvršenje ugovora
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 16/04/2021
Lokalno vrijeme: 12:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u mjesecima: 3 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 16/04/2021
Lokalno vrijeme: 12:00
Mjesto:
Grad Crikvenica, K.Tomislava 85, HR-51260 Crikvenica (sala za sastanke, suteren).
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave, Koturaška cesta 43/IV,10000 Zagreb.
Pravo na žalbu ima svaki gospodarski subjekt koji ima ili je imao pravni interes za dobivanje ugovora u javnoj nabavi koja je predmetom ovog postupka i koji je pretrpio ili bi mogao pretrpjeti štetu od navodnog kršenja subjektivnih prava.
Rok za izjavljivanje žalbe na Dokumentaciju o nabavi
Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji iz točke 6.10. DON-a. Žalba se izjavljuje u pisanom obliku. Žalba se dostavlja neposredno, poštom, kao i elektroničkim putem ako su za to ostvareni obostrani uvjeti dostavljanja elektroničkih isprava u skladu s propisom o elektroničkom potpisu. Istodobno s dostavljanjem žalbe Državnoj komisiji, žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti i Naručitelju na dokaziv način.
Žalba se izjavljuje u roku 10 (deset) dana, i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva na nadmetanje ili Dokumentacije o nabavi,
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka,
3. objave izmjene Dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje Naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za dodatnim informacijama, objašnjenjima ili izmjenama Dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda,
5. primitka odluke o odabiru ili odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda ili razloge poništenja.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave, sukladno odredbi čl. 406. st.2. ZJN-a 2016 nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
Službeni naziv: DKOM
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
11/03/2021
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TRASA d.o.o. Sarajevo - ul. Stjepana Tomića br.3 71000 Sarajevo
-
ARCADE d.o.o. Tuzla, u stečaju - Dokanj do br. 22 75000 Tuzla
-
GRAFIKON d.o.o. Sarajevo - Ul. Grbavička br. 30 71000 Novo Sarajevo
-
TESTINGELEKTRO d.o.o. Sarajevo - ul. Mali Kiseljak broj 18 71210 Ilidža
-
JP KOMUNALNO BRČKO d.o.o., Brčko distrikt - Studentska 13 76000 Brčko Distrikt
-
Electra d.o.o. Sarajevo - ul. Porodice Ribar broj 43 71000 Sarajevo
-
COMPEX d.o.o. Banja Luka - Ulica Braće Pišteljića broj 1 78000 Banja Luka
-
KALELEKTRIK d.o.o. Živinice - Industrijska zona Ciljuge II 75270 Živinice